Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg!
Mijn BRICKshop

Product Filter

Categorie

  • Sets(1244)
  • LEGO Onderdelen(545)
  • LEGO Kleding(1634)
  • LEGO Boeken(324)
  • LEGO Bags(60)
  • Extra's(689)

LEGO Thema

  • Angry Birds(2)
  • Architecture(20)
  • Bionicle(5)
  • Boost(3)
  • Brickheadz(23)
  • Meer

Prijs

  • Tot 5 euro(782)
  • Tot 10 euro(1342)
  • Tot 20 euro(2677)
  • Tot 30 euro(3676)
  • Tot 40 euro(3955)
  • Meer

Merk

  • LEGO(2560)
  • LEGO Education(113)
  • LEGOwear(1634)
  • BRICKshop(11)
  • Disney(1)
  • Meer

Leeftijd

  • vanaf 0½ jaar(11)
  • vanaf 1 jaar(9)
  • vanaf 1½ jaar(37)
  • vanaf 2 jaar(75)
  • vanaf 2½ jaar(1)
  • Meer

Geslacht

  • Jongen(1982)
  • Meisje(659)
  • Unisex(892)

Speciaal

  • Exclusive(81)
  • Hard to Find(460)
  • Lego Special(160)
  • Gratis!(6)
  • Nieuw!(64)

Feestdag

  • Alle opties

Korting

  • Alle opties

Reviews

  • Alle opties

Voorraad

  • Alle opties

Jaar

  • Alle opties

klasse shop nl

LEGO WEAR 150px

Like us on Facebook!

Nieuwsbrief

100x100ideal

VVV Giftcard

PayPal

Bancontact

SOFORTbanking

U bent nu hier: Home Nieuws LEGO Legoblokjes in gevecht met digitale spellen

Legoblokjes in gevecht met digitale spellen

Door de populariteit van digitale spellen, komen producenten van traditioneel speelgoed steeds meer in de knel. Van de totale brancheomzet van 100 miljard euro bezit het `oude speelgoed` nu nog een meerderheid.

Dat zal echter niet lang meer duren. Volgens Jørgen Vig Knudstorp van Lego zullen de plastic blokjes niet verdwijnen, maar moet wel op de digitale trend worden ingespeeld. Jaarlijks verkoopt de Deense speelgoedfabrikant 20 miljard plastic blokjes.

Het is bijna niet te geloven dat het familieconcern twee jaar geleden bijna was verdwenen. Door mislukte uitstapjes naar het maken van kleding en andere producten, bereikte Lego in 2004 met een verlies van 406 miljoen euro het
dieptepunt. Een grote reorganisatie hielp het concern er weer bovenop. Thans vecht Lego keihard tegen de trits van computergames. De oude speelgoedwereld zet nu nog 55 miljard om, maar de spelmakers verliezen jaarlijks marktaandeel aan de digitale producenten (nu een omzet van 45 miljard euro). Terwijl bij een 5-jarige een traditioneel stuk speelgoed nog op nummer 1 staat, is dat bij een 9-jarige een computerspelletje. Lego wil hierop inspelen door meer digitale elementen aan te brengen in de Lego-items.

Bron: De Telegraaf 

Groen Vinkje 25px  Mega assortiment
Groen Vinkje 25px  Met zorg verpakt
Groen Vinkje 25px  Snelle verzending
Groen Vinkje 25px  Kies je afleverdag
Groen Vinkje 25px  Goedkoop
Groen Vinkje 25px  Veilig & Betrouwbaar
Groen Vinkje 25px  Click & Collect

70818 GRATIS SQUARE 2 150px

LEGO Education 150px

Super Aanbiedingen

Overzichtelijke website. scherpe prijzen, snelle verzending
Van: H.A.A. Blankespoor
Waardering:
 
 
 
 
 

Snelle levering, goed verpakt
Van: Sander
Waardering:
 
 
 
 
 

Iedere bestelling weer alles perfect in orde. goederen stevig verpakt, nog nooit iets mis met de bestelling. topservice !!!!!
Van: Steven Kwanten
Waardering:
 
 
 
 
 

Meer reviews...

LEGO Catalogus 2019 2HY 150px

Categorieën

Best verkochte sets

xxx

yyy
Deze site maakt gebruik van cookies om analyses te kunnen uitvoeren en persoonlijke inhoud en reclame te kunnen weergeven. Door verder te bladeren op deze site, gaat u akkoord met dit gebruik. Lees meer
Sluiten