Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg!
Mijn BRICKshop

Product Filter

Categorie

  • Sets(1225)
  • LEGO Onderdelen(1610)
  • LEGO Kleding(1396)
  • LEGO Boeken(243)
  • LEGO Bags(57)
  • Extra's(662)

LEGO Thema

  • (2427)
  • ART(12)
  • Architecture(13)
  • Avatar(9)
  • BricQ(1)
  • Meer

Prijs

  • Tot 5 euro(850)
  • Tot 10 euro(1933)
  • Tot 20 euro(3590)
  • Tot 30 euro(4374)
  • Tot 40 euro(4615)
  • Meer

Merk

  • LEGO(3690)
  • LEGO Education(17)
  • LEGOwear(1395)
  • BRICKshop(12)
  • Duracell(5)
  • Meer

Leeftijd

  • vanaf 1 jaar(3)
  • vanaf 1½ jaar(55)
  • vanaf 2 jaar(86)
  • vanaf 3 jaar(263)
  • vanaf 4 jaar(2073)
  • Meer

Geslacht

  • Jongen(1757)
  • Meisje(420)
  • Unisex(1329)

Speciaal

  • Exclusive(125)
  • Hard to Find(731)
  • Lego Special(131)
  • Gratis!(6)
  • Nieuw!(739)

Feestdag

  • Alle opties

Korting

  • Alle opties

Reviews

  • Alle opties

Voorraad

  • Alle opties

Jaar

  • Alle opties

Betaalmethoden

LEGO WEAR 150px

Like us on Facebook!

Nieuwsbrief

klasse shop nl

MultiSafepay

DHL Express Next Day Delivery

postnl-pakje-gemak-logo

U bent nu hier: Home Nieuws LEGO Legoblokjes in gevecht met digitale spellen

Legoblokjes in gevecht met digitale spellen

Door de populariteit van digitale spellen, komen producenten van traditioneel speelgoed steeds meer in de knel. Van de totale brancheomzet van 100 miljard euro bezit het `oude speelgoed` nu nog een meerderheid.

Dat zal echter niet lang meer duren. Volgens Jørgen Vig Knudstorp van Lego zullen de plastic blokjes niet verdwijnen, maar moet wel op de digitale trend worden ingespeeld. Jaarlijks verkoopt de Deense speelgoedfabrikant 20 miljard plastic blokjes.

Het is bijna niet te geloven dat het familieconcern twee jaar geleden bijna was verdwenen. Door mislukte uitstapjes naar het maken van kleding en andere producten, bereikte Lego in 2004 met een verlies van 406 miljoen euro het
dieptepunt. Een grote reorganisatie hielp het concern er weer bovenop. Thans vecht Lego keihard tegen de trits van computergames. De oude speelgoedwereld zet nu nog 55 miljard om, maar de spelmakers verliezen jaarlijks marktaandeel aan de digitale producenten (nu een omzet van 45 miljard euro). Terwijl bij een 5-jarige een traditioneel stuk speelgoed nog op nummer 1 staat, is dat bij een 9-jarige een computerspelletje. Lego wil hierop inspelen door meer digitale elementen aan te brengen in de Lego-items.

Bron: De Telegraaf 

GRATIS 30655

Groen Vinkje 25px  Mega assortiment
Groen Vinkje 25px  Met zorg verpakt
Groen Vinkje 25px  Snelle verzending
Groen Vinkje 25px  Kies je afleverdag
Groen Vinkje 25px  Goedkoop
Groen Vinkje 25px  Veilig & Betrouwbaar
Groen Vinkje 25px  Click & Collect

103558-3-gratis-160px

Catalogus 2023

Snelle leverig en eindelijk een bedrijf dat alles niet in een veel te grote doos doet.
Van: W Mullink
Waardering:
 
 
 
 
 

Snelle afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden over voorgang levering
Van: Annet De Jong
Waardering:
 
 
 
 
 

Verpakking, levertijd, opvolging,... Alles zoals het hoort. Ik kan alleen maar aanraden om hier een bestelling te plaatsen.
Van: Marc van Bun
Waardering:
 
 
 
 
 

Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.Wat een goede service en snel geleverd!
Van: Esther Dontje
Waardering:
 
 
 
 
 

Snel en keurig bezorgd, goede prijzen. Dit was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste!
Van: Daphne Vosters
Waardering:
 
 
 
 
 

Meer reviews...

Adults Welcome

Super Aanbiedingen

Categorieën

xxx

yyy
Deze site maakt gebruik van cookies om analyses te kunnen uitvoeren en persoonlijke inhoud en reclame te kunnen weergeven. Door verder te bladeren op deze site, gaat u akkoord met dit gebruik. Lees meer
Sluiten