100x LEGO Frame 1x2x2 2/3 met Ronde Bovenkant Bruin, verpakt in een transparant zakje. In dit frame past Venster voor Raam 30046, 29170 of 6173105.
- Artikel 30044 of 4542131.
- Te combineren met LEGO Venster voor Raam (30046, 29170 of 6173105).
LEGO Venster 1x2x2 2/3 met Ronde Bovenkant BRUIN (100 stuks)
Artnr: 30044-RBROWN-100 | Waardering:
4 Reviews
4 +
€ 19,99
BeschikbaarheidOnline status
2 in voorraad
Nu besteld, dinsdag in huis!
Verzend- en handlingskosten worden geschat. Pas zodra het verzendadres bekend is, worden de werkelijke kosten weergegeven.
Wij werken met PostNL en DHL Express naar heel veel landen! Voor meer informatie gaat u naar de informatiepagina Verzending.
Dit was onze eerste bestelling bij Brickshop, maar er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen. De order is zeer snel en foutloos geleverd.
Van: Roy Wever
Waardering:
Alles correct en snel ontvangen. Vrijdag besteld, de volgende dag op zaterdag morgen reeds geleverd aan huis (België). Ook heel interessante prijzen en veel keuze. Zal hier zeker nog aankopen doen.
Van: Andy Pintelon
Waardering:
Supersnelle levering. Goede stevige verpakking. Fijn dat ze me op de hoogte houden van nieuwe sets en aanbiedingen.
Van: Peter Raemaekers
Waardering:
Prima geregeld. Zelfs met de grote drukte voor Sinterklaas pakketje ruim op tijd binnen. En artikelen op voorraad welke de grote speelgoedketens niet op voorraad hadden.
Van: Manfred Lensen
Waardering:
ik vind het jammer dat ik nooit een factuur per mail krijg.
Verder gaat alles goed!